Taipan here



20100516

BAGAIMANA NAK BERMULA

ANDA TERUJA DENGAN KEHEBATAN HAI-O TAIPAN 181
BAGAIMANA NAK BERMULA???


MODAL PERMULAAN HANYA RM30.00 SEBAGAI TIKET UNTUK ANDA BERGERAK. AHLI SAH HAI-O. PASTIKAN ANDA MENGISI BORANG DAN DIBERI KIT PERNIAGAAN. ANDA JUGA AKAN MENERIMA KAD KEAHLIAN.




BAGAIMANA DENGAN BONUS PERMULAAN JIKA ANDA SENDIRI


TIDAK ADA PAKSAAN PADA MODAL..(MODAL ADALAH MENGIKUT KEMAMPUAN) YANG PENTING KESUNGGUHAN ANDA UNTUK MENUJU PUNCAK KEJAYAAN..JADI BAGAIMANA???
KENALKAN PERNIAGAAN INI KEPADA RAKAN NIAGA


KEMUDIAN IKUTILAH PLAN PERNIAGAAN YANG ANDA MAHU IKUTI
> PLAN TABUNG KERETA
> PLAN TERAPI TAIPAN
> PLAN MELANCONG PERCUMA
> PLAN PENDAPATAN TETAP DAN BERTERUSAN


(Buat temujanji segera untuk plan perniagaan ini jika anda benar-benar serius..Pendedahan plan perniagaan hanya benar-benar kepada mereka yang ingin berjaya)


KENAPA KITA BOLEH BERJAYA BERSAMA TAIPAN 181???
KERANA...KONSEP KERJA KITA ADALAH "JAYAKAN DOWLINE BARU KITA BOLEH BERJAYA"
SEBAB ITU TIDAK MUSTAHIL UNTUK KAMI MENCIPTA KEJAYAAN DEMI KEJAYAAN KERANA PERHUBUNGAN "BAGAI AUR DENGAN TEBING" ITULAH YANG MENDORONG KEJAYAAN INI..




KONSEP PADA TAIPAN JUGA ADALAH TIDAK FOKUS UNTUK JUAL BARANG..ADA LEBIH 200 PRODUK YANG DIJAMIN MUTU DAN KUALITINYA..TETAPI KITA HANYA FOKUS PADA PRODUK TERPILIH..LEBIH KEPADA KEGUNAAN UNTUK DIRI SENDIRI..TAPI YANG PENTING IALAH MELUASKAN RANGKAIAN..INGAT..ANDA BUKAN BEKERJA BERSEORANGAN..TETAPI DIBANTU OLEH UPLINE ANDA DAN KE ATAS SEHINGGALAH CDM SENDIRI SEBENARNYA YANG TURUN PADANG BERSAMA-SAMA ANDA DALAM BANYAK SESI
(Ada sesetengah orang diluar sana yang tidak faham konsep "tidak fokus jual barang"..jangan mencemuh kerana tidak cukup ilmu..jadi biarkan sahaja kepada yang PAKAR...kerana ramai sudah yang berjaya dan terbukti)




Kenapa kita boleh berjaya didalam TAIPAN181???
Kerana kita sentiasa diberi sesi pengukuhan dan seminar hampir 3/4 kali seminggu. Sesi pengukuhan dan seminar ini penting terutama kepada ahli-ahli yang baru maupun yang lama dalam memantapka ilmu dan ketahan mental. Slot motivasi sentiasa menyusul hampir setiap sesi perjumpaan.


Ambillah peluang yang ada jika anda sedar bahawa anda memang dilandasan yang betul. Hadir setiap kali sesi pengukuhan yang diadakan hampir setiap ceruk centre kita di seluruh Malaysia. Selalu dekat dengan orang yang berjaya jika anda ingin berjaya..kata-kata negetif dari luar akan hanya menghancurkan impian anda..Ingat..ramai yang tidak senang melihat kita senang kerana ramai yang senang melihat kita tidak senang. Biarkan cacian dan tomahan itu berlalu sebegitu sahaja kerana sedikit pun kata-kata mereka yang dengki, iri hati, busuk hati pasti mendapat balasan dariNya..malah jadikan kata-kata itu sebagai penguat semangat untuk terus berjaya...Tanyalah orang-orang yang berjaya...adakah mudah untuk mejadi senang, jika tidak ada halangan dan dugaan..jadi..untuk semua warga TAIPAN181..usah gusar usah bimbing..kuncinya ialah kekuatan kita bersama..kepada yang"koma" atau yang "tidur"..sedarlah kamu..apakah kesalahan yang telah dilakukan jika tidak berjaya..Adakah yang pipih akan datang melayang dan yang bulat akan datang bergolek jika kau tidak berusaha???? Kenapa orang boleh berjaya..kenapa ada yang tidak sedangkan memang terbukti boleh berjaya...JAWAPANNYA....ADA PADAMU!!!!!


SESI MOTIVASI
Jangan risau kerana kita memang syarikat yang kukuh. Hanya ada 3 MLM di Malaysia yang tersenarai dalam Bursa Saham Malaysia Papan Utama...Carilah 2 lagi tu ape...so...MLM lain tu..perlulah mengatur strategi yang lebih mantap.




Bersama HAI-O, CDM ialah pangkat paling tertinggi dan semua orang mestilah bercita-cita untuk mencapai pangkat ini. Bila kita sudah tua atau tidak lagi mampu untuk meneruskan perniagaan ini, pangkat CDM ini boleh diwariskan kepada salah seorang dari anak kita (18 Tahun). Ada ke perniagaan/pekerjaan lain yang boleh diwariskan pangkatnya???


Pernahkah terbayang melancong secara percuma????


Pernahkah mempunyai impian nak memandu kereta mewah???


Pernahkah anda terbayangkan untuk memiliki di sebuah rumah yang besar dan mewah??


APA LAGI YANG ANDA TUNGGU??
Selalu orang cakap...aku nak tengok kau  buat dulu...kalau berjaya aku ikut....(tapi bila dah berjaya tak juga buat pun)
Eh...betul ke ni boleh berjaya..nantilah..
Aku serik..banyak dah MLM yang aku ikut tapi tak berjaya pun (sebab tak kaji betul2..tu laaa..penuhkan ilmu di dada)
Nantilah..nak relax-relax dulu buat masa nie (padahal hutang bertimbun)
Owh..dia tu memang orang kaya...(padahal yang kaya orang tua dia)
Aku nak itu aku nak ini...(tapi tak de duit)
Banyak lagi kata-kata yang biasa didengari..jadi semuanya ditangan anda..kami hanya tunjukkan jalan yang memang sudah tersedia bagi orang-orang yang sedar..marilah kita ke puncak kejayaan.




Jangan lupa hubungi widuri@nick'da 016-810 1874

No comments:

Post a Comment